Pasūtīšana un piegāde

Kad tiks nosūtīts mans pasūtījums?

Visi pasūtījumi tiek apstrādāti 1–2 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas. Ja nepieciešama steidzama piegāde, lūdzu, sazinieties ar mums.

Kādi ir piegādes veidi un cik tie maksā?

Piegādājam ar Omniva, DPD, Venipak, Latvijas Pasta un Unisend pakalpojumiem uz visām pieejamajām valstīm un reģioniem.

Piegādes cena tiek aprēķināta pasūtījuma noformēšanas laikā.

Bezmaksas piegāde uz pakomātiem Latvijā — pasūtījumiem virs 30 EUR.

Cik ilgs ir piegādes laiks?

Produkta lapā ir norādīts aptuvenais piegādes laiks katrai valstij.

Precīzs piegādes laiks tiek aprēķināts un parādīts pasūtījuma noformēšanas laikā, ņemot vērā izvēlēto piegādes veidu un galamērķi.

Akciju periodos un svētku laikā piegāde var aizkavēties par 1–3 darba dienām.

Kā izsekot sūtījumu vai mainīt adresi?

Pēc nosūtīšanas Jūs saņemsiet izsekošanas numuru uz norādīto e-pastu. Ja nepieciešams mainīt piegādes adresi, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk.

Ko darīt, ja sūtījums nav saņemts?

Ja paku neesat saņēmis noteiktajā laikā, sazinieties ar mums — pārbaudīsim piegādes statusu un palīdzēsim atrisināt situāciju.

Produktu kvalitāte un materiāli

No kādiem materiāliem ir izgatavotas jūsu rotaslietas?

Mūsu rotaslietas izgatavotas no augstas kvalitātes medicīniskā tērauda vai medicīniskā zelta — īpaša hipoalerģiska sakausējuma. Tās papildus tiek pārklātas ar īstu zeltu, platīnu vai rodiju. Sortimentā pieejamas arī rotaslietas ar dabīgiem akmeņiem. Vairāk par medicīnisko zeltu lasiet šeit.

Vai rotaslietās ir niķelis?

Nē, mūsu rotaslietās niķelis netiek izmantots — tās ir piemērotas arī cilvēkiem ar jutīgu ādu un alerģijām. Mēs rūpīgi izvēlamies piegādātājus un sadarbojamies tikai ar tiem, kuru izstrādājumos nav niķeļa sastāvā.

Vai rotaslietas nezaudē krāsu un spīdumu?

Mūsu rotaslietas ir ar noturīgu pārklājumu, kas pie pareizas kopšanas ilgstoši saglabā savu krāsu un spīdumu. Praktiskus kopšanas padomus atradīsiet mūsu blogā.

Kā pareizi kopt rotaslietas?

Iesakām izvairīties no saskares ar ūdeni, smaržām un sadzīves ķīmiju. Uzglabāt sausā vietā, atsevišķi no citām rotaslietām. Vairāk padomu atradīsiet mūsu blogā.

Vai dabīgo akmeņu rotas var atšķirties pēc izskata?

Jā, dabīgo akmeņu krāsa un faktūra var nedaudz atšķirties, kas katru rotu padara unikālu.

Apmaksa un drošība

Kādus maksājumu veidus pieņemat?

Pieņemam maksājumus ar bankas kartēm (Visa, Mastercard, American Express, Maestro, UnionPay), Apple Pay, Google Pay, Shop Pay, kā arī ar vietējiem maksājumu risinājumiem: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut, N26, Danske Bank, Handelsbanken, OP, Nordea, Coop, Šiaulių bankas, LHV, Ålandsbanken, POP Pankki, iDeal, Bancontact, Klarna un citām atbalstītām bankām.

Vai ir droši veikt maksājumu jūsu mājaslapā?

Jā, mūsu mājaslapa ir aizsargāta ar SSL sertifikātu, visi maksājumi ir droši un šifrēti.

Vai pieņemat skaidras naudas maksājumus piegādes brīdī?

Nē, pasūtījumi tiek apmaksāti tiešsaistē, pirms piegādes.

Vai varu saņemt rēķinu par pirkumu?

Jā, pēc pasūtījuma apmaksas uz Jūsu e-pastu tiek nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums. PDF formātā sagatavotu rēķinu varat lejupielādēt savā kontā mūsu veikalā — sadaļā Mani pasūtījumi.

Vai varu izmantot atlaides kodu?

Jā, atlaides kodu varat ievadīt gan iepirkumu grozā, gan pasūtījuma noformēšanas brīdī.

Atgriešana un maiņa

Vai varu atgriezt vai apmainīt rotaslietas?

Jā, 14 dienu laikā pēc saņemšanas varat atgriezt vai apmainīt preci. Lai uzzinātu vairāk un iesniegtu pieprasījumu, lūdzu, apmeklējiet mūsu atmaksas politikas lapu.

Kā pieteikt preces atgriešanu vai apmaiņu?

Visu informāciju par atgriešanas vai apmaiņas kārtību atradīsiet mūsu atmaksas politikas lapā. Lūdzu, rūpīgi iepazīstieties ar noteikumiem un sekojiet norādījumiem.

Vai ir kādi izņēmumi atgriešanai?

Rotaslietas drīkst atgriezt tikai, ja:

— tās nav valkātas vai bojātas;
— saglabāts oriģinālais iepakojums un pilns komplekts;
— preces izskats nav būtiski mainīts.

Detalizēti noteikumi pieejami mūsu atmaksas politikas lapā.

Cik ilgā laikā tiek apstrādāta atgriešana?

Atgriešana tiek apstrādāta 1–3 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas.

Kur saņemšu naudas atmaksu?

Naudas atmaksa tiek veikta uz to pašu maksājuma veidu, ar kuru tika veikts pirkums. Alternatīvi, pēc vienošanās, atmaksa var tikt veikta kā veikala kredīts nākamajiem pirkumiem.